Saturday, May 7, 2011

Asal orang suka kata 'Tak tau' ??

Salam minna! Cuba korang renungkan kenapa sesetengah orang suka sangat kata perkataan 'Tak tau' ? atau 'Entah' ?? Contoh mcm ayah Kin tanyer Kin , "Akak tengah dengor lagu mende tu?" then aku akan jwb "Tak tau." Haha! same goes with my mom.

Pelikkan! Kdng2 orang sebut tak tau ni sbab dier mls nk panjang2kan criter atau sajer2 or sewaktu dengannya. Sbab contoh mcm tadi, aku jwb tak tau, sbab biler aku jwb tak tau, ayah aku dah x tanyer aper2 dh, hah? Pelikkan! Tapi kalu aku jwb soalan ayh aku kat atas tadi mcm ni “Lagu Maher Zain – Awaken.” Then ayah aku akan tanya lagi soalan.

Tak ke pelik mcm tu. O.o

Hmm... mcm2 karenah manusia skarang ni yek.. ;) plik2 sjer! XD okeylah tu je kot post untuk kali nih, selamat berjaya! Nak buat apa ucap selamat berjaya? Entah! Sajer! Hahahahaha! Lol! Tata! SALAM!

No comments:

Post a Comment

Kesatu: Komen menda elok2...
Kedua: Beri pendapat yg bagus n berguna!
Ketiga: Korang patut komen benda yg berkaitan dengan enty ni sahaja!
Keempat: Korang sangat bagus!